Banner

Web Sitesi ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Üye Olabilirim? +
Web sitemize üye olmak için üst menüdeki Kayıt Ol butonunu tıklayabilirsiniz.
Alışveriş Listeme Nasıl Ürün Eklerim? +
Favori listenize ürünlerinizi ekleyerek kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişime Ürün Ekleyebilir/Miktarını Değiştirebilir Miyim? +
Üzgünüz, ancak siparişiniz onaylandıktan sonra ürün ekleme veya çıkarma işlemi ne yazık ki mümkün değildir.
Ürün Fiyatları Neden Zamanla Değişiyor? +
Sitemizdeki yabancı menşeli ürünler, döviz kuru değişimlerine bağlı olarak TL üzerinden güncellenebilmektedir. Ayrıca, farklı kampanyalarla ürün fiyatlarında değişiklikler olabilmektedir.
Üyeliğimi Nasıl Silebilirim? +
Üyeliğinizi silmek için, KVKK aydınlatma metninde belirtilen veri sahibi başvuru formunu doldurup [email protected] adresine gönderebilirsiniz. Çerezlerinizi temizlemek içinse tarayıcınızın geçmişini silmeniz yeterli olacaktır.

Kargo Süreci ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Hangi Kargo Firmasıyla Çalışıyorsunuz? +
Siparişlerinizi Yurtiçi Kargo, Bolt Kargo ve Net Kargo ile gönderiyoruz.
Siparişimde Adres Değişikliği Nasıl Yapabilirim? +
Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapabilirsiniz. Ancak kargo teslimatı sonrası değişiklik için kargo firması ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Kargo Paketimi Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim? +
Kargo paketini teslim alırken, eksik veya hasarlı olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Paketinizin sağlam olduğundan emin olduktan sonra teslim alabilirsiniz.
Kargo Ücreti Alıyor Musunuz? +
Tüm siparişlerde kargo ücreti alınmamaktadır, kargo ücretsizdir.
Ürünüm Kargodan Hasarlı Geldi. Ne Yapmalıyım? +
Hasar görmüş bir ürün teslim edilirken kargo personelinin gözetiminde paketi açınız, siparişinizde bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Hasar olması durumunda, kargo hasar tutanağı tutturarak paketi geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde, hasarlı ürünle ilgili yardımcı olamayız.

Ödeme ve İade İşlemleri ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim İçin Ödemeyi Nasıl Yapabilirim? +
Sipariş ödemesini banka kartı, kredi kartı ya da Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Birden Fazla Kartla Ödeme Yapabilir Miyim? +
Maalesef, internet sitemiz üzerinden birden fazla kartla ödeme yapılması mümkün değildir.
Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var Mı? +
Şu an için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Kredi Kartına Taksitli Alışverişde Vade Farkı Uygulanır Mı? +
Evet, kredi kartı taksitli alışverişlerde vade farkı uygulanmaktadır. Vade farkı oranları hakkında bilgi almak için ürün sayfasındaki Taksit Seçenekleri kısmını inceleyebilirsiniz.
Kredi Kartı ile Taksitli Alışverişte İade Süreci Nasıl İşler? +
İade işlemi, ödemenin tamamı olarak geri bankaya yapılır ve banka, iade tutarını seçtiğiniz taksit sayısına göre kartınıza yansıtır.
Havale/EFT ile Yapılan Ödemelerde İade Süreci Nasıl İşler? +
Ürün iadesi onaylandıktan sonra, ödemeniz banka hesabınıza iade edilir. Bunun için ödemenin yapıldığı IBAN bilgilerini [email protected] adresine göndermeniz gerekmektedir.
Kapatmış Olduğum Kredi Kartına İade Nasıl Yapılır? +
İade, ödeme yapılan kredi kartınıza yapılır. Bankanız ile iletişime geçerek yatırılan tutarı kartınıza geri alabilirsiniz.
Havale Ödemelerinde İndirim Yapılıyor Mu? +
Havale ödemelerinde herhangi bir indirim uygulanmamaktadır.
Telefonla Sipariş Verebilir Miyim? +
Maalesef, telefonla sipariş kabul edememekteyiz.
Nakit Ödemelerde Taksit Seçeneği Var Mı? +
Nakit ödemeler için taksit seçeneği bulunmamaktadır, sadece kredi kartlarına taksit yapılmaktadır.

Garanti ve Teknik Servis ile İlgili
Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerin Garanti Süresi Ne Kadar? +
Sitemizden aldığınız tüm ürünler 2 yıl garantilidir. Detaylı garanti koşulları için Garanti ve İade Koşulları kısmını inceleyebilirsiniz.
Satın Aldığım Ürünü Teknik Servise Nasıl Gönderebilirim?+
Teknik servis süreci hakkında bilgi almak için Garanti ve İade Koşulları bölümünü ziyaret edebilirsiniz.
Teknik Servis Süreci Nasıl İşler?+
Teknik servis süreci, arıza tespitinin ardından başlar ve genellikle 20 iş günü içinde tamamlanır.

Fatura ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

 
Sitenizde Satılan Ürünler Faturalı Mıdır? +
Evet, tüm ürünlerimiz faturalı ve garantilidir.
Faturam Ne Zaman ve Nasıl Gönderilecek?+
Sipariş teslimatından sonra 7 gün içinde, e-arşiv faturanız üyeliğinizdeki e-posta adresinize gönderilecektir. Eğer faturayı almazsanız, [email protected] adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Firma Adına Fatura Kesilebilir Mi?+
Evet, siparişinizde Fatura Adresi kısmını "Kurumsal" olarak seçerek firma adına fatura düzenletebilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR